OFFICEDAY ESTONIA OÜ

OFFICEDAY ESTONIA OÜ on asutatud 2006. aastal. Ettevõte tegutseb sektoris kaubandus, põhitegevusala on paberi, kirjatarvete, raamatute ja ajakirjandusväljaannete hulgimüük.
Ettevõtte juhid on Oksana Salminen ja Marijus Jankūnas. Omanik on Officeday Latvia SIA.
OFFICEDAY ESTONIA OÜ teenis 2023 aastal 4,16 miljoni eurose müügitulu juures -73 569 eurot ärikahjumit.
Seisuga 23.06.2025 ettevõttel maksuvõlg puudub. Maksudeklaratsioonid on korrektselt esitatud.
Ettevõtte eravõlgade olemasolu, krediidihinnangut ja seda, kas arved tasutakse tähtaegselt, saad kontrollida Infopangast.

Üldinfo ja kontakt

11279502
EE101090058
11.08.2006
7 000 €
Graniidi tee 1, 75310, Rae, Rae vald, Harju maakond, Eesti Vabariik

Esindajad

Ettevõtte tegevjuhtkond, omanikud ja kasusaajad, andmete allikas äriregister.

Omandused

Andmed puuduvad

Äriseosed

  • Tegevjuhtkond
  • Nõukogu liikmed
  • Omanikud
  • Omandused
  • Äriregistri kasusaajad
  • Kuva 2. astme seosed

Tegevusalad

Ettevõtte põhitegevusala ja lisategevusalad koos osakaaluga äriregistrist. Valdkonna info allikas on Äripäeva Infopank.

OFFICEDAY ESTONIA OÜ ja tema konkurentide tegevuse ning käekäigu kohta saab lugeda Jae- ja hulgimüük, Toidu- ja esmatarbekaupade müük konkurentsiraportist. Vaata raportit Infopangast

Kaubandus
46491 Paberi, kirjatarvete, raamatute ja ajakirjandusväljaannete hulgimüük (97.86%)
46901 Spetsialiseerimata hulgikaubandus (2.14%)

Finantsraport

Müügitulu 2023
4,16 mln eurot
Muutus aastaga
-17%

Ärianalüütika

Ettevõtte finantsnäitajad. Andmete allikas on majandusaasta aruanne.
 20232022202120202019201820172016201520142013
Müügitulu4,16 mln €4,98 mln €4,94 mln €5,50 mln €6,15 mln €10,79 mln €8,90 mln €5,29 mln €4,73 mln €4,41 mln €
Ärikasum−73 569 €15 777 €146 860 €387 463 €−233 471 €495 978 €181 128 €−85 544 €96 390 €123 730 €
Töötajad17212221303031312725
Varad1,69 mln €1,80 mln €1,91 mln €1,92 mln €1,50 mln €2,22 mln €2,22 mln €2,07 mln €978 541 €796 347 €
Kokku omakapital1,29 mln €1,36 mln €1,34 mln €1,20 mln €809 297 €1,03 mln €536 900 €359 668 €450 143 €353 750 €
Ärirentaablus %-2037-452-223
Tööjõukulud512 155 €565 346 €607 308 €583 334 €773 859 €748 735 €736 075 €707 832 €543 283 €509 107 €
Keskmine kuutöötasu1 876 €1 677 €1 719 €1 730 €1 607 €1 554 €1 479 €1 422 €1 253 €
Käibevara1,68 mln €1,78 mln €1,88 mln €1,90 mln €1,45 mln €2,15 mln €2,15 mln €2,00 mln €895 415 €704 247 €
Põhivara9 205 €14 591 €31 749 €24 796 €44 526 €71 782 €77 250 €71 871 €83 126 €92 100 €
Kohustused395 532 €435 886 €568 350 €724 904 €688 609 €1,18 mln €1,69 mln €1,71 mln €528 398 €442 597 €
Kasum enne tulumaksustamist−69 478 €15 818 €146 922 €387 522 €−223 953 €496 350 €177 232 €−90 475 €96 393 €124 474 €

Müügitulu jaotus tegevusalade lõikes

TegevusalaEMTAK koodMüügitulu €Müügitulu %Peamine tegevusala
Paberi, kirjatarvete, raamatute ja ajakirjandusväljaannete hulgimüük464914,07 mln98Jah
Spetsialiseerimata hulgikaubandus4690188 9222Ei

Tasutud maksud

Ettevõtte Eestis tasutud maksud, andmete allikas maksu- ja tolliamet.
Riiklikud maksud 2025 1kv
127 959 eurot
Muutus aastaga
-27%

Maksuvõlad

Maksu- ja tolliameti andmed maksuvõla ja deklaratsioonide esitamise kohta. Andmeid uuendatakse kord päevas.

Ettevõtte krediidihinnangut ja seda kuidas nad arveid maksavad vaata Infopangast

  • Käibemaksudeklaratsioon (KMD)
    Esitatud
  • Tulu- ja sotsiaalmaksu deklaratsioon (TSD)
    Esitatud
  • Ühendusesisene käibe aruanne (VD)
    Esitatud
  • Maksuvõlad
    Puuduvad
  • PRO

Võlad äripartneritele

See sisu on nähtav ainult PRO paketi tellijale

Kohtulahendid

Kohtulahendite pärimine avalikust e-toimikust. Päringu tegemiseks klõpsa "kontrolli".

Lepingud riigihangetes

19.02.2025 - Bürootarbed ja korrashoiumaterjalid
Hanke esemeks on bürootarvete ja korrashoiu-/koristusmaterjalide soetamine pakkuja tellimiskeskkonna kaudu koos toodete tarnega hankija asukohtadesse.
30197000
40 000 €
19.02.2025
HLT007364
19.02.2025 - Bürootarbed ja korrashoiumaterjalid
Hanke esemeks on bürootarvete ja korrashoiu-/koristusmaterjalide soetamine pakkuja tellimiskeskkonna kaudu koos toodete tarnega hankija asukohtadesse.
30197000
80 000 €
19.02.2025
HLT007363
01.12.2024 - Büroo- ja kontorikaupade, koopia - ja kirjapaberi ning puhastustarvete ostmine
⁠ Hankija soovib raamlepingu alusel osta büroo- ja kontorikaupasid, koopia- ja kirjapaberit ning puhastustarbeid.
30190000
142 900 €
01.12.2024
6.2-7/699
17.10.2024 - Kontoritarvete ja huvihariduse vahendite ostmine AS Hoolekandeteenused üksustele
Hanke läbiviimise eesmärgiks on varustada AS Hoolekandeteenused üksused vajalike kontoritarvetega ning asutuse klientide tarbeks huvihariduse vahenditega. AS Hoolekandeteenuste üksused asuvad üle Eesti: https://www.hoolekandeteenused.ee/kodud/ Sõlmitava raamlepingu maksimaalne kogumaksumus on 29 999,00 eurot km-ta
30197000
29 999 €
17.10.2024
L-2/6085
28.08.2024 - Kontoritarvete, printerikassettide, koopiapaberi ning akude ja patareide ostmine
Kontoritarvete, printerikassettide, koopiapaberi ning akude ja patareide ostmine 36 kuu vältel vastavalt reaalsele vajadusele
30190000
180 000 €
28.08.2024
3-7/1709-1
09.07.2024 - Kohv, tee
Kohvi ja tee ostmine vastavalt RHAD lisas I Tehniline kirjeldus-pakkumuse vorm kirjeldatule.
15860000
12 681 €
09.07.2024
11.1-4_742-24
01.07.2024 - Koopiapaberi A3, A4 ja A5 ostmine erinevatele asutustele
20.06.2024 - Kantseleitarvete ostmine
Riigihanke eesmärk on kantseleitarvete ostmine erinevatele asutustele, et tagada asutuste igapäevaseks tööks vajalikud kantselei- ja väikekontoritarbed koos asjade tarnega ostjate asukohta üle Eesti. Asjad peavad olema uued, kvaliteetsed ja vastama hanke alusdokumentides esitatud tehnilistele nõuetele. Hankija sõlmib raamlepingu ühe pakkujaga.
30192000
700 000 €
20.06.2024
9-2/24/343-1
18.06.2024 - Koopiapaberi ostmine
A4 ja A5 koopiapaberi ostmine vastavalt esitatavatele tellimustele.
30197644
28 549 €
18.06.2024
213-24
18.06.2024 - Kantseleitarvete ostmine
Hanke esemeks on kantseleitarbed. Hangitava põhisortimendi orienteeruv eeldatav vajadus, tuginedes eelnevale kasutusele, on esitatud HD lisas 1 (tehniline kirjeldus). Ostja tellib tooteid vastavalt tegelikule vajadusele, mis võib olla suurem või väiksem prognoositust, kusjuures kehtib pakkumuses toodud ühiku hind. Ostja võib tellida ka muid kontoritarbeid. Lisas 1 nimetamata kantselei- ja kontoritarvetele rakendatakse pakkumuses märgitud soodustuse määra. Allahindlusprotsent on Müüjale siduv ega tohi Ostja jaoks väheneda Lepingu kehtivuse ajal. Tarneaadress: Ristiku 1, Pärnu.
30192000
12 344 €
18.06.2024
214-24
15.04.2024 - A4 koopiapaberi ostmine
A4 koopiapaberi ostmine koos tarnimisega hankija määratud tarneaadressidele.
30197630
15 000 €
15.04.2024
4-8/24/67
19.03.2024 - Bürootarvete, majapidamistarvete ning toidukaupade ostmine
Hanke eesmärgiks on Viimsi Vallavalitsusele ja tema hallatavatele asutustele bürootarvete, majapidamistarvete ja toidukaupade ostmine. Hankelepingu periood on hankelepingu sõlmimisest kuni 31.12.2026.a.
30100000
2 821 €
19.03.2024
2-10.5/250
03.01.2024 - Toonerid
Toonerite ostmine lähtuvalt hanketeates ja hankedokumentides sätestatud tingimustele
30237310
146 820 €
03.01.2024
2.1-11.11_1499-23
02.11.2023 - Kontoritarbed Kaitseministeeriumi valitsemisala asutustele
Kontoritarbed Kaitseministeeriumi valitsemisala asutustele vastavalt seotud hanke tingimustele. Pakkujal peab olema vastavalt "Dünaamilise hankesüsteemi menetlustingimuste" punktile 9.6. ja seotud hanke dokumendis "Tehniline kirjeldus" nõutud e-keskkonna võimekus. Arvete esitamine peab toimuma kord kuus koondarvetena.
30190000
200 000 €
02.11.2023
2-2/23/843
10.10.2023 - Bürootarbed ja randmepaelad
Bürootarvete ja randmepaelte ost
30192000
130 000 €
10.10.2023
2.1-11.11 1156-23
19.09.2023 - Bürootarbed
Hanke eesmärk on hankida riigihanke alusdokumentides(RHAD) seatud tingimustele vastavad bürootarbed, trükised ja kontoritehnika kulumaterjalid, igal osale sõlmitakse eraldi raamleping 3 aastaks.
30190000
600 000 €
19.09.2023
1.2-14/9511-1
19.09.2023 - Bürootarbed
Hanke eesmärk on hankida riigihanke alusdokumentides(RHAD) seatud tingimustele vastavad bürootarbed, trükised ja kontoritehnika kulumaterjalid, igal osale sõlmitakse eraldi raamleping 3 aastaks.
30190000
250 000 €
19.09.2023
1.2-14/9512-1
27.06.2023 - Büroo- ja kontoritarvete, koopia - ja kirjapaberi ning puhastustarvete ostmine
⁠ Hankija soovib raamlepingu alusel osta büroo- ja kontorikaupasid, koopia- ja kirjapaberit ning puhastustarbeid.
30190000
138 000 €
27.06.2023
6.2-7/342
06.06.2023 - Analoogtoonerid
Ostetakse analoogtoonereid erinevatele printeri mudelitele/markidele.
30237310
406 €
06.06.2023
30052023
06.06.2023 - Kontoritoolide ostmine
Kontori töö-, juhi- ja klienditoolide ning nõupidamiste ruumi toolide ostmine
39112000
100 000 €
06.06.2023
11.1-4 540-23

Ametlikud teadaanded

Oluline ettevõtet puudutav info ametlikest teadaannetest, sealhulgas pankrotiteated, täitmisteated, maksekäsud jm.
23.05.2023 - Kohtu maksekäsuosakonna määruse kättetoimetamise teade
Kohtu maksekäsuosakonna määruse kättetoimetamise teade
Avaldamise algus: 04.05.2023
Avaldamise lõpp: 04.08.2023
Pärnu Maakohtu maksekäsuosakond avaldab teadaande tsiviilkohtumenetluse seadustiku (TsMS) § 317 lõike 3 alusel.

Kohus toimetab võlgnikule, MTÜ Päevapüüdja (registrikood: 80557366), avalikult kätte 14.04.2023 kohtumääruse (makseettepanek) tsiviilasjas nr 2-23-115860. Makseettepanek loetakse avalikult kättetoimetatuks 15 päeva möödumisel käesoleva teate ilmumise päevast (TsMS § 317 lg 5).

13.04.2023 Pärnu Maakohtule esitatud maksekäsu kiirmenetluse avalduse alusel ning juhindudes tsiviilkohtumenetluse seadustikust (TsMS § 484) teeb kohus võlgnikule MTÜ Päevapüüdja (registrikood: 80557366) ettepaneku tasuda avaldajale Officeday Estonia OÜ (registrikood: 11279502) makseettepaneku kättesaamisest alates 15 päeva (välisriigis kättetoimetamise korral 30 päeva) jooksul põhinõue summas 1 951,12 eurot ja kõrvalnõudeid summas 122,46 eurot ning hüvitama avaldajale riigilõivu 65,00 eurot ja menetluskulu 20,00 eurot. Avaldaja nõude aluseks on Arve ( nr EOD0009282);Arve ( nr 20EE80498);Arve ( nr EOD0009312);Arve ( nr 20EE78338);Võõrandamisleping (müügileping e-poes, 25.11.2022).

Makseettepaneku kättesaamisel on võlgnikul võimalus:
1) maksta nõude esitajale makseettepanekus osundatud summa 15 päeva (välisriigis kättetoimetamise korral 30 päeva) jooksul alates makseettepaneku kättesaamisest, kui Te loete esitatud nõuet põhjendatuks või
2) esitada 15 päeva jooksul (välisriigis kättetoimetamise korral 30 päeva jooksul) makseettepaneku kättesaamisest nõude või selle osa vastu vastuväide, kui Te ei loe esitatud nõuet põhjendatuks.

Vastuväites tuleb kohtule teatada kas ja millises ulatuses võlgnik nõudele vastu vaidleb. Vastuväide tuleb esitada selleks ettenähtud vormil, mis on elektrooniliselt kättesaadav veebilehel www.kohus.ee ja lisatud ka käesolevale teatele. Elektrooniliselt saab vastuväite kohtule esitada kas e-posti teel (aadress: [email protected]) või avaliku e-toimiku kaudu (aadress: www.e-toimik.ee). Elektrooniliselt esitatud vastuväide peab olema digitaalselt allkirjastatud. Avalikku e-toimikusse sisenemiseks saab kasutada ID-kaarti või mobiil-ID. Kui elektroonilise vormi kasutamine ei ole võimalik, võib vastuväite esitada ka muus vormis. Paberkandjal allkirjastatud vastuväide tuleb esitada Pärnu Maakohtu maksekäsuosakonnale, aadressil Sadama 21, Haapsalu.

Võla tasumisest tuleb avaldajale ja kohtule viivitamata teatada.

Kui võlgnik ei maksa nõude esitajale makseettepanekus osundatud summat või ei esita vastuväidet ettenähtud tähtaja jooksul, koostab kohus makseettepaneku alusel maksekäsu, mis kuulub viivitamata täitmisele, sõltumata selle kättetoimetamisest Teile (TsMS § 489 lg 7). Kui avalduses on taotletud viivisnõude võlgnikult väljamõistmist protsendina põhinõudelt kuni põhinõude täitmiseni, suureneb võlgnikult maksekäsuga sissenõutav viivisnõue.

TsMS § 320 lõike 2 alusel kohus kohustab võlgnikku määrama endale menetlusdokumente vastu võtma volitatud isiku, kuna menetluses on tekkinud põhjendamatuid raskusi temale menetlusdokumentide kättetoimetamisel. Kohtule tuleb teatada menetlusdokumentide vastuvõtmiseks volitatud isiku ees- ja perekonnanimi ning isikukood, samuti täpne aadress, kuhu edasised dokumendid edastada. Kui võlgnik sellist isikut ei nimeta, toimetatakse edasised menetlusdokumendid võlgnikule kätte dokumentide postitamisega lihtkirjana võlgniku enda aadressil (TsMS § 320 lg 3).

Makseettepaneku saab kätte Pärnu Maakohtu maksekäsuosakonnast asukohaga Haapsalu kohtumaja (Sadama 21, III korrus, Haapsalu). Dokument on võlgnikule kättesaadav ka avalikus e-toimikus (http://www.e-toimik.ee). Avalikku e-toimikusse sisenemiseks saab kasutada ID-kaarti või mobiil-ID.
Pärnu Maakohtu maksekäsuosakond
Sadama 21, 90502 Haapsalu
Telefon: 472 0030
E-post: [email protected]
Teadaande number 2069268
13.06.2023 - Kohtu maksekäsuosakonna määruse kättetoimetamise teade
Kohtu maksekäsuosakonna määruse kättetoimetamise teade
Avaldamise algus: 13.06.2023
Avaldamise lõpp: 13.09.2023
Pärnu Maakohtu maksekäsuosakond avaldab teadaande tsiviilkohtumenetluse seadustiku (TsMS) § 317 lõike 3 alusel.

Kohus toimetab võlgnikule, MTÜ Päevapüüdja (registrikood: 80557366), avalikult kätte 12.06.2023 kohtumääruse (maksekäsk) tsiviilasjas nr 2-23-115860. Maksekäsk loetakse avalikult kättetoimetatuks 15 päeva möödumisel käesoleva teate ilmumise päevast (TsMS § 317 lg 5).

Kohustada võlgnikku MTÜ Päevapüüdja (registrikood: 80557366) tasuma avaldajale Officeday Estonia OÜ (registrikood: 11279502) põhinõudeid summas 1 951,12 eurot ja kõrvalnõudeid summas 122,46 eurot ning hüvitama riigilõivu 65,00 eurot ja avaldaja menetluskulu 20,00 eurot.

Maksekäsk kuulub viivitamata täitmisele, sõltumata selle kättetoimetamisest võlgnikule (TsMS § 489 lg 7).

Võlgnik võib esitada maksekäsule määruskaebuse 15 päeva (välisriigis kättetoimetamise korral 30 päeva) jooksul alates maksekäsu kättesaamisest. Kui maksekäsk toimetatakse kätte avalikult, võib määruskaebuse esitada 30 päeva jooksul alates päevast, kui võlgnik sai maksekäsust või selle täitmiseks algatatud täitemenetlusest teada (TsMS § 4891 lg 1). Määruskaebus tuleb esitada Tallinna Ringkonnakohtule Pärnu Maakohtu kaudu. Võlgniku määruskaebus võib tugineda TsMS § 4891 lõikes 2 märgitud asjaoludele.
 
Maksekäsu saab kätte Pärnu Maakohtu maksekäsuosakonnast asukohaga Haapsalu kohtumaja (Sadama 21, III korrus, Haapsalu). Dokument on kättesaadav ka avalikus e-toimikus (http://www.e-toimik.ee). Avalikku e-toimikusse sisenemiseks saab kasutada ID-kaarti või mobiil-ID.
Pärnu Maakohtu maksekäsuosakond
Sadama 21, 90502 Haapsalu
Telefon: 472 0030
E-post: [email protected]
Teadaande number 2084184

Tehingud riigiasutustega

Kuupäev 
Teine osapool 
Summa 
Liigitus 
30.04.2025IDA-TALLINNA KESKHAIGLA AS1 121 eurotMAJANDAMISKULUD
Üldhaigla teenused
30.04.2025KAITSELIIT AVOIG1 267 eurotMAJANDAMISKULUD
Muu riigikaitse
30.04.2025KAITSELIIT AVOIG279 eurotMUUD TEGEVUSKULUD
Muu riigikaitse
30.04.2025TALLINNA ÜLIKOOL AVOIG220 eurotMAJANDAMISKULUD
Kolmanda taseme haridus
30.04.2025VÕRUMAA HARIDUS- JA TEHNOLOOGIAKESKUS TRAS166 eurotMAJANDAMISKULUD
Kutseharidus
30.04.2025EESTI RAUDTEE AS851 eurotMAJANDAMISKULUD
Raudteetransport
30.04.2025EESTI RAUDTEE AS463 eurotTÖÖJÕUKULUD
Raudteetransport
29.04.2025KAITSELIIT AVOIG700 eurotMAJANDAMISKULUD
Muu riigikaitse
29.04.2025KAITSELIIT AVOIG154 eurotMUUD TEGEVUSKULUD
Muu riigikaitse
29.04.2025SILLAMÄE EESTI PÕHIKOOL KOVAS153 eurotMAJANDAMISKULUD
Põhi- ja üldkeskharidus

Kuulumine Äripäeva Topidesse (Edetabelid)

Ettevõtte kuulumine Äripäeva TOP nimekirjadesse viimase kuue aasta jooksul.
Andmed puuduvad

Eesti domeenid

Nimi 
Seisund 
Alguse kuupäev 
Praegu kehtiv 
officeday.eeregistreeritud04.07.2010Jah
  • PRO

Majandusaasta aruanded

Aruannete PDF failide allalaadimine.
See sisu on nähtav ainult PRO paketi tellijale