ENIMA TRADE OÜ

Lisa ettevõte Minu Äripäev
voogu ja uudiskirja
ENIMA TRADE OÜ

ENIMA TRADE OÜ on asutatud 2012. aastal. Ettevõte tegutseb sektoris tootmine, põhitegevusala on mujal liigitamata mööbli tootmine, mööbli (v.a madratsite) tootmine.
Ettevõtte juhid on Indrek Reitsak, Aivar Verro ja Lauri Vilt. Omanike hulgas on Indrek Reitsak, 3IN1 OÜ.
ENIMA TRADE OÜ teenis 2024 aastal 4,38 miljoni eurose müügitulu juures 93 740 eurot ärikasumit.
Seisuga 19.06.2025 on ettevõttel 166 595 eurone maksuvõlg. Maksudeklaratsioonid on korrektselt esitatud.
Ettevõtte eravõlgade olemasolu, krediidihinnangut ja seda, kas arved tasutakse tähtaegselt, saad kontrollida Infopangast.

Üldinfo ja kontakt

12333557
EE101566838
24.08.2012
2 500 €
Kangru tee 17, 75413, Vaela, Kiili vald, Harju maakond

Esindajad

Ettevõtte tegevjuhtkond, omanikud ja kasusaajad, andmete allikas äriregister.
NimiRollid
Indrek Reitsak (47)
  • Juhatus
  • Omanik (90.0%)
  • Kasusaaja
Aivar Verro (48)
  • Juhatus
  • Kasusaaja
Lauri Vilt (36)
  • Juhatus
  • Kasusaaja

Omandused

Andmed puuduvad

Äriseosed

  • Tegevjuhtkond
  • Nõukogu liikmed
  • Omanikud
  • Omandused
  • Äriregistri kasusaajad
  • Kuva 2. astme seosed

Seotud uudised

Äripäeva veebides ilmunud artiklid ettevõtte kohta.

Tegevusalad

Ettevõtte põhitegevusala ja lisategevusalad koos osakaaluga äriregistrist. Valdkonna info allikas on Äripäeva Infopank.

ENIMA TRADE OÜ ja tema konkurentide tegevuse ning käekäigu kohta saab lugeda Mööblitootjad ja -müüjad konkurentsiraportist. Vaata raportit Infopangast

Tootmine
31091 Mujal liigitamata mööbli tootmine (100.00%)
31001 Mööbli (v.a madratsite) tootmine

Finantsraport

Müügitulu 2024
4,38 mln eurot
Muutus aastaga
+17%

Ärianalüütika

Ettevõtte finantsnäitajad. Andmete allikas on majandusaasta aruanne.
 2024202320222021202020192018201720162015
Müügitulu4,38 mln €3,73 mln €3,55 mln €2,03 mln €1,28 mln €1,46 mln €1,18 mln €884 046 €643 376 €503 821 €
Ärikasum93 740 €−304 968 €−273 411 €−151 229 €−107 803 €59 354 €9 637 €3 823 €103 258 €79 774 €
Töötajad2424232116118994
Varad868 917 €718 283 €732 108 €761 575 €455 818 €492 169 €542 522 €466 231 €334 597 €187 690 €
Kokku omakapital−238 021 €−318 016 €4 167 €4 783 €165 308 €273 898 €215 871 €207 478 €205 729 €103 371 €
Ärirentaablus %2-8-8-7-84101616
Tööjõukulud1,47 mln €1,23 mln €1,07 mln €646 635 €476 449 €327 943 €283 777 €282 362 €164 967 €80 711 €
Keskmine kuutöötasu3 806 €3 181 €2 899 €1 918 €1 855 €1 857 €2 209 €1 954 €1 142 €1 257 €
Käibevara578 600 €370 148 €325 553 €303 861 €304 683 €309 798 €354 191 €246 060 €193 773 €105 530 €
Põhivara290 317 €348 135 €406 555 €457 714 €151 135 €182 371 €188 331 €220 171 €140 824 €82 160 €
Kohustused1,11 mln €1,04 mln €727 941 €756 792 €290 510 €218 271 €326 651 €258 753 €128 868 €84 319 €
Kasum enne tulumaksustamist79 995 €−322 183 €−287 837 €−160 525 €−108 590 €58 027 €8 403 €1 813 €102 358 €79 894 €

Müügitulu jaotus tegevusalade lõikes

TegevusalaEMTAK koodMüügitulu €Müügitulu %Peamine tegevusala
Mujal liigitamata mööbli tootmine310913,73 mln100Jah

Tasutud maksud

Ettevõtte Eestis tasutud maksud, andmete allikas maksu- ja tolliamet.
Riiklikud maksud 2025 1kv
224 921 eurot
Muutus aastaga
+87%

Maksuvõlad

Maksu- ja tolliameti andmed maksuvõla ja deklaratsioonide esitamise kohta. Andmeid uuendatakse kord päevas.

Ettevõtte krediidihinnangut ja seda kuidas nad arveid maksavad vaata Infopangast

  • Käibemaksudeklaratsioon (KMD)
    Esitatud
  • Tulu- ja sotsiaalmaksu deklaratsioon (TSD)
    Esitatud
  • Ühendusesisene käibe aruanne (VD)
    Esitatud
  • Maksuvõlg
    166 595 €
Nõude liikVõlgnevusMaksegraafikVaidlustatud
Kogumispensionimakse1 148 €0 €0 €
Käibemaks59 568 €59 568 €0 €
Intress9 293 €9 293 €0 €
Kinnipeetud tulumaks32 357 €13 466 €0 €
Sotsiaalmaks61 936 €32 393 €0 €
Töötuskindlustusmakse2 122 €0 €0 €
Määramata171 €0 €0 €
Kokku166 595 €114 720 €0 €
  • PRO

Võlad äripartneritele

See sisu on nähtav ainult PRO paketi tellijale

Kohtulahendid

Kohtulahendite pärimine avalikust e-toimikust. Päringu tegemiseks klõpsa "kontrolli".

Lepingud riigihangetes

26.04.2023 - Kontori- ja erimööbli ostmine
Riigihanke ese: raamlepingu alusel 36 kuu jooksul kontori- ja erimööbli ostmine. Hankija on jaganud hanke 4 osaks: Osa 1 – „Töölauad, kapid, pehmemööbel“. Osa 2 – „Toolid“. Osa 3 – „Erikujulised lauad“. Osa 4 – „Prügisorteerimisjaam“.
39100000
40 000 €
26.04.2023
1.1-15/182-23
05.09.2022 - Muhu Vallavalitsuse ruumide erimööbli soetamine ja paigaldus
Käesoleva hanke objektiks on Muhu Vallavalitsusele erimööbli soetamine ja paigaldamine. Muhu Vallavalitsus soetab erimööbli seoses rendipinnale kolimisega, eeldatavasti oktoobris/novembris 2022. Erimööbli valmistamisel tuleb lähtuda Raadius Arhitektid poolt koostatud mööbli joonistest ja spetsifikatsioonist, mis on lisatud hanke alusdokumentidele.
39130000
44 676 €
05.09.2022
0020922
26.05.2022 - Saue RG sisustuse hange (VKLR)
Hankija eesmärk on sisustada objekt asukohaga Veskitammi tn 24, Laagri alevik, Saue vald. kasutajate funktsionaalsetele vajadustele vastava ja hoone sisearhitektuurse kontseptsiooniga sobiva sisustusega. Paigaldus toimub ehituse lõppjärgus olevas hoones.
39100000
83 275 €
26.05.2022
FIR-12/2022-35
07.07.2021 - Eritellimusmööbli ostmine
Eritellimusmööbli ostmine
39150000
37 483 €
07.07.2021
4.2.1/408
01.07.2020 - Sotsiaalkeskuse sisutuse ostmine
Hange korraldatakse eesmärgiga osta Sotsiaalkeskuse ruumide sisustus ja tehnika. ⁠
39100000
17 960 €
01.07.2020
6-4/18
01.07.2020 - Kindluse Kooli sisustuse ostmine
Hange korraldatakse eesmärgiga osta Kindluse Kooli ruumide sisustus ja tehnika. ⁠
39100000
266 370 €
01.07.2020
6-4/20
03.03.2020 - Integratsiooni Sihtasutuse eritellimus-, pehme- ja büroomööbli ostmine
Tallinnas ja Narvas asuvatele Integratsiooni Sihtasutuse kontoritele eritellimus-, pehme- ja büroomööbli ostmine. Hange hõlmab endas eritellimusmööbli, pehmemööbli ja büroomööbli ostmist, tarnet ning paigaldust koos garantiiga.
39100000
19 627 €
03.03.2020
5.4-5/2020/4-1
09.01.2020 - Avatud hankemenetlusega riigihanke „Jüri Tervisekeskuse eritellimusega mööbli ostmine“ korraldamine
⁠Hange korraldatakse eesmärgiga osta jüri Trvisekeskuse ruumide eritellimusega mööbel ja sealhulgas tehnika.
39100000
20 651 €
09.01.2020
6-4/22
26.11.2019 - Eritellimusmööbli ostmine
Riigihanke esemeks on eritellimusmööbli, sh tehnikaseadmete (edaspidi mööbel), ostmine koos tarne ja paigaldamisega Tallinna Ettevõtlusameti kontoriruumidesse aadressil Kaarli pst 1 // Roosikrantsi tn 2, Tallinn.
39150000
52 641 €
26.11.2019
4-11/106
30.07.2018 - Energia avastuskeskuse planetaariumi istmete ostmine
Hankija soovib Energia avastuskeskuse planetaariumisse osta 38 istet koos paigaldusega. Istmed tuleb valmistada vastavalt Superellips OÜ poolt koostatud sisekujunduse projektile ja joonistele (Lisa 1 ja 2) ning tehnilisele kirjeldusele.
39110000
12 870 €
30.07.2018
Ostu-ja töövõtuleping nr 01/07/2018

Ametlikud teadaanded

Oluline ettevõtet puudutav info ametlikest teadaannetest, sealhulgas pankrotiteated, täitmisteated, maksekäsud jm.
13.03.2025 - Saneerimiskava kinnitamise teade
Saneerimiskava kinnitamise teade
Avaldamise algus: 13.12.2024
Avaldamise lõpp: saneerimismenetluse lõppemiseni
Harju Maakohus Tallinna kohtumaja avaldab teadaande Saneerimisseaduse § 37 lõike 2² alusel.

Kohus kinnitab 13.12.2024 kohtumäärusega tsiviilasjas nr 2-24-14192 ettevõtja Enima Trade OÜ (registrikood: 12333557) saneerimiskava.

Saneerimiskava kinnitamisega hakkab saneerimiskavas ettenähtud õiguslik tagajärg kehtima ettevõtja ja isiku kohta, kelle õigusi saneerimiskavaga mõjutatakse (SanS § 45 lg 1). Kohtu kinnitatud saneerimiskava on täitedokument saneerimiskavaga ümberkujundatud nõude suhtes. Kui saneerimiskavas on ette nähtud kohustuse täitmise tähtaja pikendamine, ei saa saneerimiskavas nimetatud tähtaja jooksul nõuet maksma panna (SanS § 45 lg 5).


Ettevõtja või puudutatud isik, kes on esitanud taotluse saneerimiskava kinnitamata jätmiseks, võib määruse peale esitada määruskaebuse, esitades selle otse ringkonnakohtule (SanS § 37 lg 3).

Määrus, millega saneerimiskava kinnitatakse, on viivitamata täidetav. Saneerimiskava kinnitamise määruse peale esitatud määruskaebusel ei ole saneerimiskava täitmise elluviimist peatavat toimet (SanS § 37 lg 1).
Menetluse nr: 2-24-14192
Harju Maakohus Tallinna kohtumaja
Kesklinna linnaosa, Tallinn, Harju maakond 10115, Lubja 4
Telefon: 6200100
E-post: [email protected]
Teadaande number 2397377
13.03.2025 - Saneerimiskava projekti üleskutse teade
Saneerimiskava projekti üleskutse teade
Avaldamise algus: 30.10.2024
Avaldamise lõpp: 31.10.2034
Saneerimisnõustaja Oliver Ennok avaldab teadaande saneerimisseaduse § 20 lõike 3 alusel.

Ettevõtja, Enima Trade OÜ (registrikood: 12333557, aadress: Harju maakond, Kiili vald, Vaela küla, Kangru tee 17, 75413), saneerimismenetluse käigus on valminud saneerimiskava projekt, millega on võimalik tutvuda tööpäeviti 9:00 - 17:00, aadressil Estonia pst 1, Tallinn, 10143 (B-korpus, 5. korrus), Pankrotihalduribüroo Ennok OÜ kuni 13.11.2024.
Kirjalikud seisukohad saneerimiskava projekti kohta tuleb esitada hiljemalt 13.11.2024 aadressil [email protected] või ülaltoodud saneerimisnõustaja büroo aadressil.
 
Kui puudutatud isik jätab kirjaliku seisukoha esitamata, siis ei saa ta esitada saneerimiskava vastuvõtmise kohta vastuväidet ning kaotab õiguse esitada taotlus vastuvõetud saneerimiskava kinnitamata jätmiseks (SanS § 26 lg 1) või vastuvõtmata saneerimiskava kinnitamata jätmiseks (SanS § 292 lg 1) ning seeläbi ka õiguse esitada määruskaebus saneerimiskava kinnitamise määruse peale (SanS § 37 lg 3).

Menetluse nr: 2-24-14192
Saneerimisnõustaja Oliver Ennok
Estonia pst 1, Tallinn 10143
Telefon: 6844400
E-post: [email protected]
Teadaande avaldaja kontaktandmed:
Pankrotihaldur OLIVER ENNOK
Telefon: 6844400
E-post: [email protected]
Teadaande number 2378157
13.03.2025 - Saneerimisteade
Saneerimisteade
Avaldamise algus: 25.09.2024
Avaldamise lõpp: 26.09.2034
Saneerimisnõustaja Oliver Ennok avaldab teadaande saneerimisseaduse § 12 lõike 1 alusel.

Harju Maakohus on 24.09.2024 teinud saneerimismääruse, millega on algatatud ettevõtja, Enima Trade OÜ (registrikood: 12333557, aadress: Harju maakond, Kiili vald, Vaela küla, Kangru tee 17, 75413), saneerimismenetlus.
 
Võlausaldaja saab ettevõtja esitatud võlanimekirjas välja toodud võlausaldaja nõude suuruse ja tagatusega tutvuda kirjutades email aadressile [email protected].
 
Võlausaldaja peab võlanimekirjas nimetatud nõudega mittenõustumisest saneerimisnõustajat teavitama. Kui võlausaldaja, kelle nõuet soovitakse saneerimiskavaga ümber kujundada, ei nõustu võlanimekirjas nimetatud andmetega, esitab ta saneerimisnõustajale hiljemalt 15.10.2024 kirjaliku avalduse, milles märgib, mis ulatuses ta nimetatud nõudega ei nõustu, ja esitab neid asjaolusid tõendavad tõendid. Avalduse tähtpäevaks esitamata jätmisel loetakse, et võlausaldaja on nõude suurusega nõustunud.
 
Vastavalt saneerimismäärusele toimub saneerimiskava vastuvõtmine hiljemalt 13.11.2024 ja kava esitatakse kohtule kinnitamiseks hiljemalt 25.11.2024. Vähemalt kaks nädalat enne saneerimiskava vastuvõtmise tähtaja lõppu avaldab saneerimisnõustaja teate saneerimiskava projekti kohta väljaandes Ametlikud Teadaanded ja edastab saneerimiskava projekti ja selle kohta avaldatud teate puudutatud isikutele.
 
Saneerimismenetluse algatamise üldised tagajärjed:
1) kohus peatab ettevõtja vara suhtes läbiviidava täitemenetluse või muu sundtäitmise kuni saneerimiskava kinnitamiseni või saneerimismenetluse lõppemiseni, välja arvatud täitemenetlus, mis viiakse läbi töösuhte alusel tekkinud nõude täitmiseks;
2) kohus lõpetab ettevõtja või saneerimisnõustaja taotluse alusel ettevõtja varale seatud aresti või muudab selle sisu, välja arvatud ettevõtja varale kriminaalmenetluses võimaliku konfiskeerimise või konfiskeerimise asendamise tagamiseks või töösuhte alusel tekkinud nõude tagamiseks kohaldatud aresti korral, kui see on vajalik saneerimismenetluse läbiviimiseks;
3) viivise või ajas suureneva leppetrahvi arvestamine ettevõtja vastu suunatud nõudelt peatub kuni saneerimiskava kinnitamiseni;
4) kohus võib ettevõtja taotluse ja sellele lisatud saneerimisnõustaja heakskiidu või saneerimisnõustaja taotluse alusel kuni saneerimiskava kinnitamiseni või saneerimismenetluse lõppemiseni peatada kohtumenetluse, milles on ettevõtja vastu varaline nõue ja mille kohta ei ole veel otsust tehtud, välja arvatud juhul, kui nõue on esitatud töösuhte alusel, kusjuures kohus ei peata kohtumenetlust kriminaalasjas;
5) kohus lükkab võlausaldaja esitatud pankrotiavalduse alusel ajutise pankrotihalduri nimetamise otsustamise edasi kuni saneerimiskava kinnitamiseni või saneerimismenetluse lõpetamiseni;
6) ettevõtja säilitab saneerimismenetluse algatamisel käsutusõiguse ettevõtja vara üle, kuid peab tehingutest, mis väljuvad tavapärase majandustegevuse raamest, viivitamata teavitama saneerimisnõustajat;
7) kui ettevõtja soovib muude kui punktis 1 nimetatud meetmete, eelkõige pandiõiguse teostamise peatamist, võib kohus nimetatud meetmed ettevõtja või saneerimisnõustaja taotluse alusel kuni saneerimiskava kinnitamiseni või saneerimismenetluse lõppemiseni peatada, kui see on saneerimiseks vajalik või see toetab saneerimiskava üle peetavaid läbirääkimisi. Meetmeid ei või peatada töösuhte alusel tekkinud nõude puhul;
8) punktides 1, 4 ja 7 nimetatud peatamise tähtaeg ei või olla pikem kui neli kuud saneerimismenetluse algatamisest arvates. Tähtaega on võimalik ettevõtja, võlausaldaja või saneerimisnõustaja taotluse alusel pikendada või peatamist uuesti kohaldada, kui see on asjaoludest tulenevalt põhjendatud, eelkõige kui saneerimismenetluses on toimunud oluline edasiminek ja peatamise jätkumine on edukaks saneerimiseks vajalik ega kahjusta ühegi peatamisest puudutatud isiku huve ja õigusi ebaproportsionaalselt. Kokku ei või tähtaeg koos pikendamiste ja uuendamistega olla pikem kui 12 kuud saneerimismenetluse algatamisest arvates;
9) saneerimismenetluse algatamisel pikeneb pankrotiseaduses ja täitemenetluse seadustikus sätestatud tehingu või muu toimingu tagasivõitmise tähtaeg aja võrra, mis kulub saneerimismenetluse algatamisest kuni saneerimismenetluse lõppemiseni. Pikendatud tähtaeg ei või ületada kaheksat aastat enne ajutise halduri nimetamist või täitemenetluse seadustikus nimetatud tagasivõitmise tähtaegade algust.
 
Menetluse nr: 2-24-14192
Saneerimisnõustaja Oliver Ennok
Estonia pst 1, Tallinn 10143
Telefon: 6844400
E-post: [email protected]
Teadaande avaldaja kontaktandmed:
Pankrotihaldur OLIVER ENNOK
Telefon: 6844400
E-post: [email protected]
Teadaande number 2364238

Tehingud riigiasutustega

Kuupäev 
Teine osapool 
Summa 
Liigitus 
25.04.2025TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL AVOIG439 eurotMAJANDAMISKULUD
Teadus- ja arendustegevus hariduses
17.04.2025KIILI VARAHALDUSE SA786 eurotMAJANDAMISKULUD
Üldiseloomuga ülekanded valitsussektoris
13.02.2025RAE VALLAVALITSUS KOVAS107 eurotMAJANDAMISKULUD
Põhi- ja üldkeskharidus
30.01.2025KIILI VARAHALDUSE SA393 eurotKÄIBEVARA
Üldiseloomuga ülekanded valitsussektoris
06.12.2024EESTI RAHVUSRINGHÄÄLING AVOIG1 002 eurotMAJANDAMISKULUD
Ringhäälingu- ja kirjastamisteenused
27.08.2024EESTI RAHVUSRINGHÄÄLING AVOIG3 826 eurotMAJANDAMISKULUD
Ringhäälingu- ja kirjastamisteenused
02.07.2024KIILI VARAHALDUSE SA1 169 eurotMAJANDAMISKULUD
Üldiseloomuga ülekanded valitsussektoris
30.05.2024TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL AVOIG518 eurotMAJANDAMISKULUD
Teadus- ja arendustegevus hariduses
24.04.2024RAE VALLAVALITSUS KOVAS1 135 eurotMAJANDAMISKULUD
Sport
12.04.2024TALLINNA ÜLIKOOL AVOIG7 632 eurotMAJANDAMISKULUD
Kolmanda taseme haridus

Kuulumine Äripäeva Topidesse (Edetabelid)

Ettevõtte kuulumine Äripäeva TOP nimekirjadesse viimase kuue aasta jooksul.
 20232021202020192018201720162015
Mööblitootjate TOP6785386884292121
Gaselli TOP-583------
Tööstuste koond TOP------173-

Eesti domeenid

Andmed puuduvad
  • PRO

Majandusaasta aruanded

Aruannete PDF failide allalaadimine.
See sisu on nähtav ainult PRO paketi tellijale