BÜROOKESKUS OÜ

BÜROOKESKUS OÜ on asutatud 2018. aastal. Ettevõte tegutseb sektoris kaubandus, põhitegevusala on arvutite, arvuti välisseadmete ja tarkvara jaemüük, arvutite, arvuti välisseadmete ja tarkvara jaemüük spetsialiseeritud kauplustes.
Ettevõtte juht on Aivo Rahu. Omanik on PEACE HOLDING OÜ.
BÜROOKESKUS OÜ teenis 2024 aastal 251 885 eurose müügitulu juures -13 374 eurot ärikahjumit.
Seisuga 21.06.2025 ettevõttel maksuvõlg puudub. Maksudeklaratsioonid on korrektselt esitatud.
Ettevõtte eravõlgade olemasolu, krediidihinnangut ja seda, kas arved tasutakse tähtaegselt, saad kontrollida Infopangast.

Üldinfo ja kontakt

14527900
EE102094448
17.07.2018
2 500 €
Kassi tn 6, 12618, Tallinn, Harju maakond

Esindajad

Ettevõtte tegevjuhtkond, omanikud ja kasusaajad, andmete allikas äriregister.
NimiRollid
Aivo Rahu (55)
  • Juhatus
  • Kasusaaja

Omandused

Andmed puuduvad

Äriseosed

  • Tegevjuhtkond
  • Nõukogu liikmed
  • Omanikud
  • Omandused
  • Äriregistri kasusaajad
  • Kuva 2. astme seosed

Tegevusalad

Ettevõtte põhitegevusala ja lisategevusalad koos osakaaluga äriregistrist. Valdkonna info allikas on Äripäeva Infopank.
Kaubandus
47411 Arvutite, arvuti välisseadmete ja tarkvara jaemüük spetsialiseeritud kauplustes (100.00%)
47401 Arvutite, arvuti välisseadmete ja tarkvara jaemüük

Finantsraport

Müügitulu 2024
251 885 eurot
Muutus aastaga
-40%

Ärianalüütika

Ettevõtte finantsnäitajad. Andmete allikas on majandusaasta aruanne.
 2024202320222021202020192018
Müügitulu251 885 €418 047 €396 040 €367 386 €243 033 €300 100 €15 935 €
Ärikasum−13 374 €1 748 €13 015 €8 689 €1 618 €27 341 €248 €
Töötajad1112210
Varad53 642 €79 125 €68 668 €56 462 €82 425 €61 120 €6 488 €
Kokku omakapital14 978 €29 485 €35 755 €23 266 €30 884 €29 453 €2 748 €
Ärirentaablus %-5032192
Tööjõukulud7 321 €14 330 €20 792 €26 166 €14 298 €17 292 €0 €
Keskmine kuutöötasu456 €893 €1 295 €815 €445 €1 077 €
Käibevara34 666 €44 917 €60 098 €28 367 €53 461 €45 045 €6 488 €
Põhivara18 976 €34 208 €8 570 €28 095 €28 964 €16 075 €0 €
Kohustused38 664 €49 640 €32 913 €33 196 €51 541 €31 667 €3 740 €
Kasum enne tulumaksustamist−14 507 €710 €12 489 €8 347 €1 431 €26 705 €248 €

Müügitulu jaotus tegevusalade lõikes

TegevusalaEMTAK koodMüügitulu €Müügitulu %Peamine tegevusala
Arvutite, arvuti välisseadmete ja tarkvara jaemüük spetsialiseeritud kauplustes47411418 047100Jah

Tasutud maksud

Ettevõtte Eestis tasutud maksud, andmete allikas maksu- ja tolliamet.
Riiklikud maksud 2025 1kv
4 353 eurot
Muutus aastaga
+30%

Maksuvõlad

Maksu- ja tolliameti andmed maksuvõla ja deklaratsioonide esitamise kohta. Andmeid uuendatakse kord päevas.

Ettevõtte krediidihinnangut ja seda kuidas nad arveid maksavad vaata Infopangast

  • Käibemaksudeklaratsioon (KMD)
    Esitatud
  • Tulu- ja sotsiaalmaksu deklaratsioon (TSD)
    Esitatud
  • Ühendusesisene käibe aruanne (VD)
    Esitatud
  • Maksuvõlad
    Puuduvad
  • PRO

Võlad äripartneritele

See sisu on nähtav ainult PRO paketi tellijale

Kohtulahendid

Kohtulahendite pärimine avalikust e-toimikust. Päringu tegemiseks klõpsa "kontrolli".

Lepingud riigihangetes

03.10.2022 - Toonerid
Riigihanke eesmärgiks on soetada Kaitseministeeriumi valitsemisala asutustes kasutusel olevatetele printeritele ja koopiamasinatele toonereid vastavalt vajadusele
30200000
800 000 €
03.10.2022
2-2/22/669-1
04.02.2022 - Kontoriseadmete toonerikassettide ostmine raamlepinguga
Hankelepingu esemeks on kontoriseadmete toonerikassettide ost. Hanke raames võivad ühishankijad tellida printeritele ka teisi vajaminevaid kulumaterjale peale toonerite. Hankelepingu eseme hulka kuuluvad ka ostetavate asjade kohaletoimetamine hankijate asukohta Eesti Vabariigi piires. Hankija sõlmib raamlepingu kõikide pakkujatega kes kvalifitseeruvad ja kelle pakkumused on vastavad Hanke alusel sõlmitud raamleping laieneb kõigile juriidilistele isikutele, kes on volitanud RIK-i hanget korraldama vastava volikirja alusel (ühishankijad, kes on toodud ühishankijate nimekirjas) ja vabatahtliku keskse hankimise kaudu soetajatele. Riigihanke 208804 lepingu maksumus on hanke alustamise seisuga ca 730 000 eurot. Käesoleva hanke eeldatav maksumus on kolmekordne, tulenevalt Euroopa Kohtu võimalikust praktikast lugeda raamleping lõppenuks sh olukorras, kus saavutatud on eeldatava maksumuse ülempiir.
30232100
2,41 mln €
04.02.2022
2/12-22 1
04.02.2022 - Kontoriseadmete toonerikassettide ostmine raamlepinguga
Hankelepingu esemeks on kontoriseadmete toonerikassettide ost. Hanke raames võivad ühishankijad tellida printeritele ka teisi vajaminevaid kulumaterjale peale toonerite. Hankelepingu eseme hulka kuuluvad ka ostetavate asjade kohaletoimetamine hankijate asukohta Eesti Vabariigi piires. Hankija sõlmib raamlepingu kõikide pakkujatega kes kvalifitseeruvad ja kelle pakkumused on vastavad Hanke alusel sõlmitud raamleping laieneb kõigile juriidilistele isikutele, kes on volitanud RIK-i hanget korraldama vastava volikirja alusel (ühishankijad, kes on toodud ühishankijate nimekirjas) ja vabatahtliku keskse hankimise kaudu soetajatele. Riigihanke 208804 lepingu maksumus on hanke alustamise seisuga ca 730 000 eurot. Käesoleva hanke eeldatav maksumus on kolmekordne, tulenevalt Euroopa Kohtu võimalikust praktikast lugeda raamleping lõppenuks sh olukorras, kus saavutatud on eeldatava maksumuse ülempiir.
30232100
2,19 mln €
04.02.2022
2/12-22
07.10.2019 - Kontoriseadmete toonerikassettide ostmine raamlepinguga
Hankelepingu esemeks on kontoriseadmete toonerikassettide ost. Hanke raames võivad ühishankijad tellida printeritele ka teisi vajaminevaid kulumaterjale peale toonerite. Hankelepingu eseme hulka kuuluvad ka ostetavate asjade kohaletoimetamine hankijate asukohta Eesti Vabariigi piires. Hankes osalemiseks peavad pakkujad esitama e-kataloogi Lisas 4-2. (printerite tabel) väljatoodud printeritele sobivad toonerid (sh kõiki sobivaid toonereid ehk nii musta kui ka värvilisi, kui on värviprinter) vähemalt ühe suurema tootegrupi nimistus (siinkohal peab hankija suurimateks Canon, HP, Kyocera, Samsung, Xerox printerite gruppe), kusjuures ära ei pea katma kõiki ühes tootegrupis väljatoodud printereid, kuid vähemalt 50%. Pakkuja võib pakkumust esitades sisestada e-kataloogi ka teiste tootegruppide nimistus väljatoodud printeritele sobivaid toonereid. Pakkuja võib esitada nii analoog- kui ka originaaltoonereid, kuid ei pea esitama neid mõlemaid.
30232100
500 000 €
07.10.2019
2/118-19

Ametlikud teadaanded

Oluline ettevõtet puudutav info ametlikest teadaannetest, sealhulgas pankrotiteated, täitmisteated, maksekäsud jm.
Andmed puuduvad

Tehingud riigiasutustega

Kuupäev 
Teine osapool 
Summa 
Liigitus 
30.04.2025SOTSIAALKINDLUSTUSAMET TRAS864 eurotMAJANDAMISKULUD
Muu sotsiaalne kaitse, sh sotsiaalse kaitse haldus
30.04.2025SISEMINISTEERIUMI INFOTEHNOLOOGIA- JA ARENDUSKESKUS TRAS825 eurotMAJANDAMISKULUD
Muu avalik kord ja julgeolek, sh haldus
30.04.2025RIIGI INFO- JA KOMMUNIKATSIOONITEHNOLOOGIA KESKUS TRAS328 eurotMAJANDAMISKULUD
Muud üldised teenused
28.04.2025KAITSELIIT AVOIG448 eurotMAJANDAMISKULUD
Muu riigikaitse
28.04.2025KAITSELIIT AVOIG99 eurotMUUD TEGEVUSKULUD
Muu riigikaitse
23.04.2025PÄÄSTEAMET TRAS125 eurotMAJANDAMISKULUD
Päästeteenused
08.04.2025SAKU VALLAVALITSUS KOVAS312 eurotMAJANDAMISKULUD
Põhi- ja üldkeskharidus
08.04.2025HAAPSALU VANALINNA LASTEAIAD KOVAS379 eurotMAJANDAMISKULUD
Alusharidus
31.03.2025REGIONAAL- JA PÕLLUMAJANDUSMINISTEERIUM TRAS232 eurotMAJANDAMISKULUD
Põllumajandus
28.03.2025RAVIMIAMET TRAS253 eurotMAJANDAMISKULUD
Muu tervishoid, sh tervishoiu haldamine

Kuulumine Äripäeva Topidesse (Edetabelid)

Ettevõtte kuulumine Äripäeva TOP nimekirjadesse viimase kuue aasta jooksul.
Andmed puuduvad

Eesti domeenid

Nimi 
Seisund 
Alguse kuupäev 
Praegu kehtiv 
bürookeskus.eeregistreeritud03.10.2018Jah
byrookeskus.eeregistreeritud19.06.2018Jah
  • PRO

Majandusaasta aruanded

Aruannete PDF failide allalaadimine.
See sisu on nähtav ainult PRO paketi tellijale