ORIENT OFFICE AS

ORIENT OFFICE AS on asutatud 1995. aastal. Ettevõte tegutseb sektoris kaubandus, põhitegevusala on paberi, kirjatarvete, raamatute ja ajakirjandusväljaannete hulgimüük.
Ettevõtte juhid on Allar Gorbunov, Kristo Ruben ja Tiina Reidma. Omanike hulgas on RINEX OÜ, MARCELL OÜ.
ORIENT OFFICE AS teenis 2023 aastal 3,82 miljoni eurose müügitulu juures 105 311 eurot ärikasumit.
Seisuga 18.06.2025 ettevõttel maksuvõlg puudub. Maksudeklaratsioonid on korrektselt esitatud.
Ettevõtte eravõlgade olemasolu, krediidihinnangut ja seda, kas arved tasutakse tähtaegselt, saad kontrollida Infopangast.

Üldinfo ja kontakt

10522366
EE100442681
12.09.1995
25 600 €
Järvevana tee 7b, 10112, Tallinn, Harju maakond, Eesti Vabariik

Esindajad

Ettevõtte tegevjuhtkond, omanikud ja kasusaajad, andmete allikas äriregister.

Omandused

Andmed puuduvad

Äriseosed

  • Tegevjuhtkond
  • Nõukogu liikmed
  • Omanikud
  • Omandused
  • Äriregistri kasusaajad
  • Kuva 2. astme seosed

Tegevusalad

Ettevõtte põhitegevusala ja lisategevusalad koos osakaaluga äriregistrist. Valdkonna info allikas on Äripäeva Infopank.

ORIENT OFFICE AS ja tema konkurentide tegevuse ning käekäigu kohta saab lugeda Toidu- ja esmatarbekaupade müük, Jae- ja hulgimüük konkurentsiraportist. Vaata raportit Infopangast

Kaubandus
46491 Paberi, kirjatarvete, raamatute ja ajakirjandusväljaannete hulgimüük (88.15%)
46651 Kontorimööbli hulgimüük (5.00%)
46661 Muude kontorimasinate ja -seadmete hulgimüük (4.61%)
46511 Arvutite, arvuti välisseadmete ja tarkvara hulgimüük (2.25%)

Finantsraport

Müügitulu 2023
3,82 mln eurot
Muutus aastaga
+20%

Ärianalüütika

Ettevõtte finantsnäitajad. Andmete allikas on majandusaasta aruanne.
 20232022202120202019201820172016201520142013
Müügitulu3,82 mln €3,19 mln €2,66 mln €2,43 mln €2,15 mln €2,08 mln €2,37 mln €2,39 mln €2,26 mln €2,52 mln €
Ärikasum105 311 €39 669 €112 499 €153 542 €34 541 €−11 205 €16 233 €16 516 €13 517 €37 424 €
Töötajad11111081112131615
Varad799 573 €740 894 €578 111 €486 643 €516 086 €481 960 €515 984 €500 390 €464 958 €500 074 €
Kokku omakapital193 903 €228 842 €248 672 €199 842 €121 980 €91 219 €102 232 €97 199 €84 970 €97 883 €
Ärirentaablus %31462-11111
Tööjõukulud379 337 €344 200 €360 591 €296 497 €281 435 €274 772 €290 256 €320 205 €310 365 €357 163 €
Keskmine kuutöötasu2 148 €1 949 €2 246 €2 308 €1 593 €1 426 €1 391 €1 246 €1 289 €
Käibevara715 162 €688 820 €543 031 €462 593 €503 859 €461 233 €483 754 €471 518 €428 289 €447 973 €
Põhivara84 411 €52 074 €35 080 €24 050 €12 227 €20 727 €32 230 €28 872 €36 669 €52 101 €
Kohustused605 670 €512 052 €329 439 €286 801 €394 106 €390 741 €413 752 €403 191 €379 988 €402 191 €
Kasum enne tulumaksustamist104 334 €39 310 €112 109 €153 400 €34 512 €−11 013 €16 283 €15 979 €12 931 €37 425 €
Dividendid26 600 €0 €

Müügitulu jaotus tegevusalade lõikes

TegevusalaEMTAK koodMüügitulu €Müügitulu %Peamine tegevusala
Paberi, kirjatarvete, raamatute ja ajakirjandusväljaannete hulgimüük464913,37 mln88Jah
Kontorimööbli hulgimüük46651190 9815Ei
Muude kontorimasinate ja -seadmete hulgimüük46661176 0965Ei
Arvutite, arvuti välisseadmete ja tarkvara hulgimüük4651186 1452Ei

Tasutud maksud

Ettevõtte Eestis tasutud maksud, andmete allikas maksu- ja tolliamet.
Riiklikud maksud 2025 1kv
134 244 eurot
Muutus aastaga
+11%

Maksuvõlad

Maksu- ja tolliameti andmed maksuvõla ja deklaratsioonide esitamise kohta. Andmeid uuendatakse kord päevas.

Ettevõtte krediidihinnangut ja seda kuidas nad arveid maksavad vaata Infopangast

  • Käibemaksudeklaratsioon (KMD)
    Esitatud
  • Tulu- ja sotsiaalmaksu deklaratsioon (TSD)
    Esitatud
  • Ühendusesisene käibe aruanne (VD)
    Esitatud
  • Maksuvõlad
    Puuduvad
  • PRO

Võlad äripartneritele

See sisu on nähtav ainult PRO paketi tellijale

Kohtulahendid

Kohtulahendite pärimine avalikust e-toimikust. Päringu tegemiseks klõpsa "kontrolli".

Lepingud riigihangetes

23.04.2025 - Majapidamis- ja kodukaupade ostmine
Eesti Töötukassale majapidamis- ja kodukaupade ostmine.
39220000
40 000 €
23.04.2025
4-8/25/66
03.04.2025 - Originaaltoonerid
Hangitakse originaaltoonerid
30200000
5 775 €
03.04.2025
030425
19.03.2025 - IT vahendite ostmine
aktsiaseltsile Põlva Haigla IT vahendite ja tarkvara ostmine tulenevalt jooksvatest vajadustest 2025 aasta jooksul
30200000
3 903 €
19.03.2025
3.6-1/56
10.03.2025 - Ehituspoe kaupade, majanduskaupade, ja tehnikakaupade ostmine
Maaelu Teadmiskeskus kuulutab välja riigihanke ehituspoe kaupade, majanduskaupade ja tehnikakaupade ostmise raamlepingute sõlmimiseks ning teeb ettevõtjatele ettepaneku esitada pakkumusi riigihanke alusdokumentides sätestatud tingimustel.
15300000
300 000 €
10.03.2025
7-1/727
13.01.2025 - Bürootarvete ostmine
Rapla Vallavalitsus soovib sõlmida hankelepingud bürootarvete ostmiseks perioodiks 2025-2028. Ostetavate bürootarvete loend on esitatud loendis. Hankija ei pea otstarbekaks soetada bürootarbeid ühelt pakkujalt, vaid sõlmib hankelepingu kõigi pakkujatega, kes esitavad vastavaks tunnistatud pakkumuse, ning kes kvalifitseeruvad ja kuuluvad mitte kõrvaldamisele. Hankija allasutusi, mis sõlmitud lepingute alusel, oste teostavad, on kokku 22 - loend on lisatud. Pakkuja peab arvestama, et: 1) saate ja transpordikulud on müüja kulu – lubatud on ka pakiautomaadid. 2) E-poed on lubatud, kuid vajadusel peaks olema võimalik osta ka kohapeal kauplusest. 3) pakkuja väljastab asutuse põhised personaalkliendikaardid, mis sisaldavad riigihankes olevaid allahindlusprotsente 4) Kliendikaarte loend – üks asutus (mitu kaarti). 5) E-arvete keskuse võimekus – st pakkuja peab olema suuteline väljastama e-arveid. 6) Toonerite utiliseerimine on Tellija kohustus
30190000
40 000 €
13.01.2025
12-13/2025/4
13.01.2025 - Bürootarvete ostmine
Rapla Vallavalitsus soovib sõlmida hankelepingud bürootarvete ostmiseks perioodiks 2025-2028. Ostetavate bürootarvete loend on esitatud loendis. Hankija ei pea otstarbekaks soetada bürootarbeid ühelt pakkujalt, vaid sõlmib hankelepingu kõigi pakkujatega, kes esitavad vastavaks tunnistatud pakkumuse, ning kes kvalifitseeruvad ja kuuluvad mitte kõrvaldamisele. Hankija allasutusi, mis sõlmitud lepingute alusel, oste teostavad, on kokku 22 - loend on lisatud. Pakkuja peab arvestama, et: 1) saate ja transpordikulud on müüja kulu – lubatud on ka pakiautomaadid. 2) E-poed on lubatud, kuid vajadusel peaks olema võimalik osta ka kohapeal kauplusest. 3) pakkuja väljastab asutuse põhised personaalkliendikaardid, mis sisaldavad riigihankes olevaid allahindlusprotsente 4) Kliendikaarte loend – üks asutus (mitu kaarti). 5) E-arvete keskuse võimekus – st pakkuja peab olema suuteline väljastama e-arveid. 6) Toonerite utiliseerimine on Tellija kohustus
30190000
40 000 €
13.01.2025
12-13/2025/4
20.11.2024 - Koopiapaber
Käesoleva hanke eesmärk on sõlmida koopiapaberi ostmiseks raamleping tähtajaga kuni 19.10.2026, eeldatava algustähtajaga 20.10.2024 Lisas 1 toodud nimetuste ja kirjeldustele vastava kauba ostmiseks.
30190000
68 423 €
20.11.2024
6.9-6/664
01.11.2024 - Toidukaupade ja esinduskaupade ostmine hulgilaost
Hankija soovib osta kolme aasta jooksul hulgilaost koos kohaletoimetamise teenusega toidukaupasid esindusürituste läbiviimiseks, eelkõige külaliste jaoks mõeldud ja vastuvõttudel pakutavaid jooke ja suupisteid.
15800000
142 900 €
01.11.2024
6.2-7/670
30.10.2024 - Töötoolide ostmine SIM valitsemisala asutustele (kordushange)
Hankija soovib riigihanke tulemusel sõlmida raamlepingud töötoolide ostmiseks, mille täpsem kirjeldus ja nõuded on tehnilises kirjelduses ja pakkumuse esitamise vormil.
39110000
109 000 €
30.10.2024
20-2.14/64-10
30.10.2024 - Töötoolide ostmine SIM valitsemisala asutustele (kordushange)
Hankija soovib riigihanke tulemusel sõlmida raamlepingud töötoolide ostmiseks, mille täpsem kirjeldus ja nõuded on tehnilises kirjelduses ja pakkumuse esitamise vormil.
39110000
48 000 €
30.10.2024
20-2.14/64-7
02.10.2024 - Toonerite ostmine
Riigihanke esemeks on Tallinna linna ametiasutuste ja ametiasutuste hallatavate asutuste ning Tallinna linna osalusega sihtasutuste ja äriühingu (edaspidi ka ostja(d)) poolt toonerite ostmine ja tasuta kohaletoimetamine hankija poolt määratud aadressile (sh hoonesisene transport). Riigihanke puhul on tegemist e-kataloogi hankega, kus pakkujatel on õigus muuta raamlepingu kehtivuse jooksul pakutavate kaupade infot, sh kustutada või lisada kaupu, mis vastavad alusdokumentide lisas 3 nimetatule.
30237310
500 000 €
02.10.2024
4-2.3/239
28.08.2024 - Kontoritarvete, printerikassettide, koopiapaberi ning akude ja patareide ostmine
Kontoritarvete, printerikassettide, koopiapaberi ning akude ja patareide ostmine 36 kuu vältel vastavalt reaalsele vajadusele
30190000
261 000 €
28.08.2024
3-7/1708-1
19.08.2024 - Kontoritarvete ostmine
Riigihanke esemeks on kontoritarvete (kontoritehnika ja -tarbed, kooli- ja kunstitarbed, paberikaubad ja ergonoomilised töövahendid) ostmine ja tasuta kohaletoimetamine hankija poolt määratud aadressile (sh hoonesisene transport). Riigihanke puhul on tegemist e-kataloogi hankega, kus pakkujatel on õigus muuta raamlepingu kehtivuse jooksul pakutavate kaupade infot, sh kustutada või lisada kaupu, mis vastavad alusdokumentide lisas 3 nimetatule.
30192000
1,70 mln €
19.08.2024
4-2.3/197
04.07.2024 - IT vahendite ostmine
Riigihanke objektiks on IT vahendite ostmine ja tarnimine 12 kuu jooksul vastavalt HD I Hinnapakkumuse maksumuse tabelile. Hankija on jaganud riigihanke järgmisteks osadeks: 1) Osa 1 — VARIA; 2) Osa 2 — SERVERID JA VÕRGUSEADMED; 3) Osa 3 — LITSENTSID; 4) Osa 4 — PRINTERITE TÄIDE; 5) Osa 5 — PRINTERID. Riigihanke tehniline kirjeldus on esitatud alljärgnevas HD-s: 1) HD I Hinnapakkumuse maksumuse tabel.
30200000
4 421 €
04.07.2024
6.3-1/48
14.06.2024 - Kontorikaubad
Hanke eesmärk on sõlmida lepingud kontoritarvete ja töötoolide ostmiseks.
30192000
34 290 €
14.06.2024
278309
17.04.2024 - Kontorimööbli raamleping 2024- 2027
Ruumikujunduslahenduse tellimine ja kontorimööbli ost koos paigaldusega perioodil 2024- 2027. Hanke ese on täpsemalt kirjeldatud HD Lisas 1. Raamlepingu kehtivus töövõtjale on 36 kuud raamlepingu sõlmimisest. Raamlepingute (asjad ja teenused) maksimaalne maht kokku on 310000 eurot.
39290000
310 000 €
17.04.2024
16926 D
17.04.2024 - Kontorimööbli raamleping 2024- 2027
Ruumikujunduslahenduse tellimine ja kontorimööbli ost koos paigaldusega perioodil 2024- 2027. Hanke ese on täpsemalt kirjeldatud HD Lisas 1. Raamlepingu kehtivus töövõtjale on 36 kuud raamlepingu sõlmimisest. Raamlepingute (asjad ja teenused) maksimaalne maht kokku on 310000 eurot.
39290000
310 000 €
17.04.2024
16927 D
19.03.2024 - Bürootarvete, majapidamistarvete ning toidukaupade ostmine
Hanke eesmärgiks on Viimsi Vallavalitsusele ja tema hallatavatele asutustele bürootarvete, majapidamistarvete ja toidukaupade ostmine. Hankelepingu periood on hankelepingu sõlmimisest kuni 31.12.2026.a.
30100000
55 400 €
19.03.2024
2-10.5/249
19.03.2024 - Bürootarvete, majapidamistarvete ning toidukaupade ostmine
Hanke eesmärgiks on Viimsi Vallavalitsusele ja tema hallatavatele asutustele bürootarvete, majapidamistarvete ja toidukaupade ostmine. Hankelepingu periood on hankelepingu sõlmimisest kuni 31.12.2026.a.
30100000
1 752 €
19.03.2024
2-10.5/249
12.02.2024 - Paberrätikute ostmine
Käesoleva hanke eesmärk on sõlmida raamlepingud paberrätikute ostmiseks.
33772000
1 947 €
12.02.2024
6.9-6/96

Ametlikud teadaanded

Oluline ettevõtet puudutav info ametlikest teadaannetest, sealhulgas pankrotiteated, täitmisteated, maksekäsud jm.
Andmed puuduvad

Tehingud riigiasutustega

Kuupäev 
Teine osapool 
Summa 
Liigitus 
05.05.2025JÕGEVA VALLAVALITSUS KOVAS555 eurotMAJANDAMISKULUD
Valla- ja linnavalitsus
30.04.2025TARTU ÜLIKOOL AVOIG127 eurotMAJANDAMISKULUD
Kolmanda taseme haridus
30.04.2025LASNAMÄE LINNAOSA VALITSUS KOVAS201 eurotMAJANDAMISKULUD
Valla- ja linnavalitsus
30.04.2025EESTI RAHVA MUUSEUM TRAS1 060 eurotMAJANDAMISKULUD
Muuseumid
30.04.2025KURESSAARE HAIGLA SA547 eurotMAJANDAMISKULUD
Üldhaigla teenused
30.04.2025EESTI RAUDTEE AS276 eurotMAJANDAMISKULUD
Raudteetransport
30.04.2025VÕRU GÜMNAASIUM TRAS297 eurotMAJANDAMISKULUD
Põhi- ja üldkeskharidus
30.04.2025SAUE VALLAVALITSUS KOVAS105 eurotMAJANDAMISKULUD
Põhi- ja üldkeskharidus
30.04.2025PEIPSIÄÄRE VALLAVALITSUS KOVAS654 eurotMAJANDAMISKULUD
Alusharidus
29.04.2025TALLINNA ÜLIKOOL AVOIG148 eurotMAJANDAMISKULUD
Kolmanda taseme haridus

Kuulumine Äripäeva Topidesse (Edetabelid)

Ettevõtte kuulumine Äripäeva TOP nimekirjadesse viimase kuue aasta jooksul.
 2004
Infotehnoloogia- ja arvutifirmade TOP4

Eesti domeenid

Nimi 
Seisund 
Alguse kuupäev 
Praegu kehtiv 
kontorikaubad.eeregistreeritud06.04.2011Jah
okt.eeregistreeritud04.07.2010Jah
orientoffice.eeregistreeritud26.01.2024Jah
zweckform.eeregistreeritud26.03.2021Jah
  • PRO

Majandusaasta aruanded

Aruannete PDF failide allalaadimine.
See sisu on nähtav ainult PRO paketi tellijale