CHARLOT OÜ

Lisa ettevõte Minu Äripäev
voogu ja uudiskirja
CHARLOT OÜ

CHARLOT OÜ on asutatud 1994. aastal. Ettevõte tegutseb sektoris kaubandus, põhitegevusala on mujal liigitamata kaupade jaemüük spetsialiseeritud kauplustes.
Ettevõtte juht on Kuno Pindmaa. Omanike hulgas on PIBULA OÜ, MURAVEI OÜ.
CHARLOT OÜ teenis 2023 aastal 23,35 miljoni eurose müügitulu juures 1,70 miljonit eurot ärikasumit.
Seisuga 17.06.2025 ettevõttel maksuvõlg puudub. Maksudeklaratsioonid on korrektselt esitatud.
Ettevõtte eravõlgade olemasolu, krediidihinnangut ja seda, kas arved tasutakse tähtaegselt, saad kontrollida Infopangast.

Üldinfo ja kontakt

10081927
EE100421589
25.12.1994
3 200 €
Eterniidi tn 3, 65605, Võru, Võru maakond

Esindajad

Ettevõtte tegevjuhtkond, omanikud ja kasusaajad, andmete allikas äriregister.
NimiRollid
Kuno Pindmaa (55)
  • Juhatus
  • Kasusaaja
Alexey Popov (53)
  • Kasusaaja
Aime Terasmaa (75)
  • Muu isik

Omandused

Andmed puuduvad

Äriseosed

  • Tegevjuhtkond
  • Nõukogu liikmed
  • Omanikud
  • Omandused
  • Äriregistri kasusaajad
  • Kuva 2. astme seosed

Tegevusalad

Ettevõtte põhitegevusala ja lisategevusalad koos osakaaluga äriregistrist. Valdkonna info allikas on Äripäeva Infopank.
Kaubandus
47789 Mujal liigitamata kaupade jaemüük spetsialiseeritud kauplustes (70.00%)
46181 Muude kindlate kaupade vahendamine (30.00%)

Finantsraport

Müügitulu 2023
23,35 mln eurot
Muutus aastaga
+7%

Ärianalüütika

Ettevõtte finantsnäitajad. Andmete allikas on majandusaasta aruanne.
 2023202220212020201920182017201620152013
Müügitulu23,35 mln €21,87 mln €17,80 mln €18,69 mln €21,42 mln €21,83 mln €21,29 mln €17,48 mln €18,20 mln €7,87 mln €
Ärikasum1,70 mln €1,73 mln €1,85 mln €1,46 mln €889 798 €800 056 €347 762 €372 848 €490 726 €153 343 €
Töötajad295294284278329342330306299
Varad12,41 mln €12,45 mln €11,93 mln €12,28 mln €10,99 mln €11,99 mln €11,84 mln €9,39 mln €9,56 mln €6,68 mln €
Kokku omakapital5,30 mln €4,42 mln €3,65 mln €2,74 mln €2,25 mln €2,17 mln €1,86 mln €1,77 mln €1,70 mln €1,97 mln €
Ärirentaablus %78108442232
Tööjõukulud5,33 mln €4,75 mln €3,66 mln €3,74 mln €4,62 mln €4,49 mln €3,92 mln €3,46 mln €3,28 mln €
Keskmine kuutöötasu1 126 €1 005 €804 €838 €874 €817 €740 €704 €684 €
Käibevara9,19 mln €9,05 mln €8,29 mln €8,38 mln €7,69 mln €8,32 mln €7,64 mln €6,28 mln €5,96 mln €2,77 mln €
Põhivara3,22 mln €3,40 mln €3,64 mln €3,90 mln €3,30 mln €3,67 mln €4,20 mln €3,11 mln €3,60 mln €
Kohustused7,11 mln €8,03 mln €8,28 mln €9,53 mln €8,74 mln €9,82 mln €9,98 mln €7,62 mln €7,86 mln €
Kasum enne tulumaksustamist1,41 mln €1,47 mln €856 683 €760 791 €577 588 €477 557 €353 962 €139 413 €234 438 €
Dividendid287 755 €489 795 €440 000 €300 000 €350 000 €40 000 €200 000 €200 000 €200 000 €

Müügitulu jaotus tegevusalade lõikes

TegevusalaEMTAK koodMüügitulu €Müügitulu %Peamine tegevusala
Mujal liigitamata kaupade jaemüük spetsialiseeritud kauplustes477898,73 mln70Jah
Muude kindlate kaupade vahendamine461813,74 mln30Ei

Tasutud maksud

Ettevõtte Eestis tasutud maksud, andmete allikas maksu- ja tolliamet.
Riiklikud maksud 2025 1kv
372 326 eurot
Muutus aastaga
+7%

Maksuvõlad

Maksu- ja tolliameti andmed maksuvõla ja deklaratsioonide esitamise kohta. Andmeid uuendatakse kord päevas.

Ettevõtte krediidihinnangut ja seda kuidas nad arveid maksavad vaata Infopangast

  • Käibemaksudeklaratsioon (KMD)
    Esitatud
  • Tulu- ja sotsiaalmaksu deklaratsioon (TSD)
    Esitatud
  • Ühendusesisene käibe aruanne (VD)
    Esitatud
  • Maksuvõlad
    Puuduvad
  • PRO

Võlad äripartneritele

See sisu on nähtav ainult PRO paketi tellijale

Kohtulahendid

Kohtulahendite pärimine avalikust e-toimikust. Päringu tegemiseks klõpsa "kontrolli".

Lepingud riigihangetes

13.01.2025 - Bürootarvete ostmine
Rapla Vallavalitsus soovib sõlmida hankelepingud bürootarvete ostmiseks perioodiks 2025-2028. Ostetavate bürootarvete loend on esitatud loendis. Hankija ei pea otstarbekaks soetada bürootarbeid ühelt pakkujalt, vaid sõlmib hankelepingu kõigi pakkujatega, kes esitavad vastavaks tunnistatud pakkumuse, ning kes kvalifitseeruvad ja kuuluvad mitte kõrvaldamisele. Hankija allasutusi, mis sõlmitud lepingute alusel, oste teostavad, on kokku 22 - loend on lisatud. Pakkuja peab arvestama, et: 1) saate ja transpordikulud on müüja kulu – lubatud on ka pakiautomaadid. 2) E-poed on lubatud, kuid vajadusel peaks olema võimalik osta ka kohapeal kauplusest. 3) pakkuja väljastab asutuse põhised personaalkliendikaardid, mis sisaldavad riigihankes olevaid allahindlusprotsente 4) Kliendikaarte loend – üks asutus (mitu kaarti). 5) E-arvete keskuse võimekus – st pakkuja peab olema suuteline väljastama e-arveid. 6) Toonerite utiliseerimine on Tellija kohustus
30190000
80 000 €
13.01.2025
12-13/2025/6
20.12.2024 - Kantseleitarvete ostmine
Pärnu Linnavalitsuse kantselei korraldab riigihanke „Kantseleitarvete ostmine“, mille eesmärgiks on kantseleitarvete ostmine Pärnu Linnavalitsusele ja erinevatele allasutustele, et tagada asutuste igapäevaseks tööks vajalikud kantselei- ja väikekontoritarbed koos asjade tarnega ostjate asukohta Pärnu linnas. Asjad peavad olema uued, kvaliteetsed ja vastama hanke alusdokumentides esitatud tehnilistele nõuetele. Hankija sõlmib raamlepingu ühe pakkujaga.
30190000
200 000 €
20.12.2024
3-13.1/381/2024
02.12.2024 - Bürootarbed Viljandi linnavalitsuse asutustele
Hanke eesmärgiks on sõlmida raamleping bürootarvete ostmiseks Viljandi linnavalitsusele ning selle allasutustele perioodil 01.01.2025 - 31.12.2025.
30100000
26 510 €
02.12.2024
13-4/24/225
22.11.2024 - Kontoritarbed Kaitseressursside Ametile
Kontoritarbed Kaitseressursside Ametile vastavalt seotud hanke tingimustele. Pakkujal peab olema vastavalt "Dünaamilise hankesüsteemi menetlustingimuste" punktile 9.6. ja seotud hanke dokumendis "Tehniline kirjeldus" nõutud e-keskkonna võimekus. Arvete esitamine peab toimuma kord kuus koondarvetena.
30190000
50 000 €
22.11.2024
2-2/24/1101
20.09.2024 - Bürookaupade ostmine
Riigihanke objektiks on Tallinna Tehnikaülikoolile ja tema strukutuuriüksustele bürootarvete ostmine Tallinnas, Tartus, Kohtla-Järvel ja Kuressaares hankelepingu alusel vastavalt hankija vajaduste mahule koos kaupade kohaletoimetamisega. Raamleping sõlmitakse ühe soodsaima pakkujaga.
30190000
400 000 €
20.09.2024
281356
10.11.2023 - Kontoritarvete ostmine aastatel 2024–2025
Riigihanke esemeks on Saaremaa Vallavalitusele ja vallavalitsuse hallatavatele allasutustele (44 tk) kontoritarvete ja koopiapaberi ostmine hankelepingu alusel hankija vajaduste mahus 01.01.2024 kuni 31.12.2025. Pakkujal peab olema vähemalt 1 (üks) müügikoht Kuressaares. Pakkuja esitab müügikoha/müügikohtade (sh koostööpartnerite) aadressi/aadressid, võimalusel internetipoe veebiaadressi hinnapakkumise vormil.
30192000
48 000 €
10.11.2023
2-7.7/294-1
10.11.2023 - Kontoritarvete ostmine aastatel 2024–2025
Riigihanke esemeks on Saaremaa Vallavalitusele ja vallavalitsuse hallatavatele allasutustele (44 tk) kontoritarvete ja koopiapaberi ostmine hankelepingu alusel hankija vajaduste mahus 01.01.2024 kuni 31.12.2025. Pakkujal peab olema vähemalt 1 (üks) müügikoht Kuressaares. Pakkuja esitab müügikoha/müügikohtade (sh koostööpartnerite) aadressi/aadressid, võimalusel internetipoe veebiaadressi hinnapakkumise vormil.
30192000
12 000 €
10.11.2023
2-7.7/294-1
19.06.2023 - Büroo- ja majapidamistarvete ostmine 2023-2026
Hanke esemeks on kvaliteetsed ja võimalusel keskkonnasäästlikud bürootarbed (sh paberikaubad, dokumentide süstematiseerimise ja arhiveerimise tarvikud, kirjutusvahendid, tahvlid ja tahvlitarbed) ja majapidamistarbed (sh majapidamispaber, seebid, kätekreem, kohv, tee, vesi, suhkur), mis on vajalikud hankija igapäevatöö tagamiseks.
30192000
180 000 €
19.06.2023
6-6/23/561
23.03.2023 - Bürootarvete ostmine Siseministeeriumi valitsemisalale
Bürootarvete ostmine siseministeeriumi valitsemisalale
30197000
652 800 €
23.03.2023
20-2.14/53-7
12.01.2023 - Viimsi vallavalitsusele ja vallavalitsuse hallatavatele asutustele bürootarvete ostmine
Käesoleva riigihanke eesmärgiks on Viimsi Vallavalitsusele ja tema hallatavatele asutustele kontoritarvete soetamine, alates hankelepingu sõlmimisest kuni 31.12.2023.
30190000
18 018 €
12.01.2023
2-10.5/7
11.07.2022 - Kontoritarvete ostmine
Riigihanke esemeks on Tallinna linna ametiasutuste ja ametiasutuste hallatavate asutuste ning Tallinna linna osalusega sihtasutuste ja äriühingu poolt kontoritarvete, sh õppevahendite ostmine. Raamleping sõlmitakse kahe edukaks tunnistatud pakkujaga.
30192000
1,10 mln €
11.07.2022
4-2.3/214
18.05.2022 - A4 koopiapaberi ostmine
A4 koopiapaberi ostmine.
30197630
35 000 €
18.05.2022
4-8/22/65
02.05.2022 - Bürootarbed
Riigihange raamlepingu sõlmimiseks, eesmärgiga tagada ülikooli igapäevaseks tööks vajalike bürootarvetega varustamine igakordsel vajadusel.
30190000
200 000 €
02.05.2022
4-14/7-2a
04.02.2022 - Kontoriseadmete toonerikassettide ostmine raamlepinguga
Hankelepingu esemeks on kontoriseadmete toonerikassettide ost. Hanke raames võivad ühishankijad tellida printeritele ka teisi vajaminevaid kulumaterjale peale toonerite. Hankelepingu eseme hulka kuuluvad ka ostetavate asjade kohaletoimetamine hankijate asukohta Eesti Vabariigi piires. Hankija sõlmib raamlepingu kõikide pakkujatega kes kvalifitseeruvad ja kelle pakkumused on vastavad Hanke alusel sõlmitud raamleping laieneb kõigile juriidilistele isikutele, kes on volitanud RIK-i hanget korraldama vastava volikirja alusel (ühishankijad, kes on toodud ühishankijate nimekirjas) ja vabatahtliku keskse hankimise kaudu soetajatele. Riigihanke 208804 lepingu maksumus on hanke alustamise seisuga ca 730 000 eurot. Käesoleva hanke eeldatav maksumus on kolmekordne, tulenevalt Euroopa Kohtu võimalikust praktikast lugeda raamleping lõppenuks sh olukorras, kus saavutatud on eeldatava maksumuse ülempiir.
30232100
2,19 mln €
04.02.2022
2/12-22
04.02.2022 - Kontoriseadmete toonerikassettide ostmine raamlepinguga
Hankelepingu esemeks on kontoriseadmete toonerikassettide ost. Hanke raames võivad ühishankijad tellida printeritele ka teisi vajaminevaid kulumaterjale peale toonerite. Hankelepingu eseme hulka kuuluvad ka ostetavate asjade kohaletoimetamine hankijate asukohta Eesti Vabariigi piires. Hankija sõlmib raamlepingu kõikide pakkujatega kes kvalifitseeruvad ja kelle pakkumused on vastavad Hanke alusel sõlmitud raamleping laieneb kõigile juriidilistele isikutele, kes on volitanud RIK-i hanget korraldama vastava volikirja alusel (ühishankijad, kes on toodud ühishankijate nimekirjas) ja vabatahtliku keskse hankimise kaudu soetajatele. Riigihanke 208804 lepingu maksumus on hanke alustamise seisuga ca 730 000 eurot. Käesoleva hanke eeldatav maksumus on kolmekordne, tulenevalt Euroopa Kohtu võimalikust praktikast lugeda raamleping lõppenuks sh olukorras, kus saavutatud on eeldatava maksumuse ülempiir.
30232100
2,41 mln €
04.02.2022
2/12-22 10
25.11.2021 - Kontoritarvete ostmine
Pärnu Linnavalitsuse kantselei korraldab ühishanke „Kontoritarvet ostmine“, mille eesmärgiks on mitme pakkujaga raamlepingu sõlmimine vastavalt hankedokumentides (edaspidi ka „HD“) kirjeldatule. Riigihange on jagatud kaheks osaks – kontoritarvete ostmine ja koopiapaberi ostmine. Mõlemas osas sõlmitakse raamlepingud kõikide kvalifitseeritud ja vastavaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkujatega.
30190000
9 863 €
25.11.2021
3-13.1/269/2021
25.11.2021 - Kontoritarvete ostmine
Pärnu Linnavalitsuse kantselei korraldab ühishanke „Kontoritarvet ostmine“, mille eesmärgiks on mitme pakkujaga raamlepingu sõlmimine vastavalt hankedokumentides (edaspidi ka „HD“) kirjeldatule. Riigihange on jagatud kaheks osaks – kontoritarvete ostmine ja koopiapaberi ostmine. Mõlemas osas sõlmitakse raamlepingud kõikide kvalifitseeritud ja vastavaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkujatega.
30190000
10 964 €
25.11.2021
3-13.1/268/2021
17.11.2021 - Kontoritarvete ostmine 2022-2023
Riigihanke esemeks on Saaremaa Vallavalitusele ja vallavalitsuse hallatavatele allasutustele (62 tk) kontoritarvete ja koopiapaberi ostmine hankelepingu alusel hankija vajaduste mahus 01.01.2022 kuni 31.12.2023.
30192000
12 000 €
17.11.2021
2-7.7_272-1
17.11.2021 - Kontoritarvete ostmine 2022-2023
Riigihanke esemeks on Saaremaa Vallavalitusele ja vallavalitsuse hallatavatele allasutustele (62 tk) kontoritarvete ja koopiapaberi ostmine hankelepingu alusel hankija vajaduste mahus 01.01.2022 kuni 31.12.2023.
30192000
48 000 €
17.11.2021
2-7.7_272-1
13.09.2021 - Kontoritarvete ostmine
Käesoleva raamlepingu esemeks on Tartu Ülikooli struktuuriüksustele Tartus, Tallinnas, Pärnus, Viljandis ja Narvas kontoritarvete (v.a arvutid, sülearvutid ja arvuti lisaseadmed, printerid, kombainid, koopiamasinad, esitlustehnika ja büroomööbel) ostmine.
22800000
1,00 mln €
13.09.2021
6-20/HR/75-26

Ametlikud teadaanded

Oluline ettevõtet puudutav info ametlikest teadaannetest, sealhulgas pankrotiteated, täitmisteated, maksekäsud jm.
Andmed puuduvad

Tehingud riigiasutustega

Kuupäev 
Teine osapool 
Summa 
Liigitus 
06.05.2025ANTSLA VALLAVALITSUS KOVAS174 eurotMAJANDAMISKULUD
Põhi- ja üldkeskharidus
30.04.2025LÄÄNE-VIRU OMAVALITSUSTE LIIT MTÜ266 eurotMAJANDAMISKULUD
Muud üldised valitsussektori teenused
30.04.2025TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL AVOIG327 eurotMAJANDAMISKULUD
Teadus- ja arendustegevus hariduses
30.04.2025EESTI MAAÜLIKOOL AVOIG154 eurotMAJANDAMISKULUD
Kolmanda taseme haridus
30.04.2025IDA-VIRUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS TRAS101 eurotMAJANDAMISKULUD
Kutseharidus
29.04.2025TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL AVOIG115 eurotMAJANDAMISKULUD
Kolmanda taseme haridus
29.04.2025VILJANDI VALLAVALITSUS KOVAS236 eurotMAJANDAMISKULUD
Põhi- ja üldkeskharidus
29.04.2025VÄIKE-MAARJA VALLAVALITSUS KOVAS993 eurotMAJANDAMISKULUD
Põhi- ja üldkeskharidus
29.04.2025IDA-VIRUMAA OMAVALITSUSTE LIIT MTÜ275 eurotMAJANDAMISKULUD
Muu sotsiaalne kaitse, sh sotsiaalse kaitse haldus
29.04.2025PÄRNU KUNSTIDE KOOL KOVAS503 eurotMAJANDAMISKULUD
Noorte huviharidus ja huvitegevus

Kuulumine Äripäeva Topidesse (Edetabelid)

Ettevõtte kuulumine Äripäeva TOP nimekirjadesse viimase kuue aasta jooksul.
 202420232022202120202019201820172016201520142013201220112008200720062005
Võrumaa TOP2420413426302049-------849
Jaekaubanduse TOP5437-3810576-777660868749602551---4627-
Ekspordi TOP351-350-----------------
Perefirmade TOP10914-15----------------
Eesti Edukamate Ettevõtete TOP-482--355351419475330----464----
Harjumaa TOP--------59786190126110----
Hulgikaubanduse TOP-------------130----
Gaselli TOP--------------1130311--

Eesti domeenid

Nimi 
Seisund 
Alguse kuupäev 
Praegu kehtiv 
charlot.eeregistreeritud04.07.2010Jah
fellowes.eeregistreeritud15.12.2014Jah
kpf.eeregistreeritud04.07.2010Jah
  • PRO

Majandusaasta aruanded

Aruannete PDF failide allalaadimine.
See sisu on nähtav ainult PRO paketi tellijale